Opprett en brukerkonto og still spørsmål eller del dine tips! Du kan krysse av for å motta epost når noen svarer på dine innlegg eller ved nye innlegg ønskede kategorier.
Sykehus Partner ruller ut en Win10 oppdatering 20H2 om dagen i HSØ. Det fører til at vi ikke får skrevet ut lengre fra Medusa(og andre nettbaserte programmer).
PDF'en som vi ønsker å skrive ut kommer opp, men printer ikonet(og ctrl P) virker ikke. Skjer ingen ting. Vi må mellomlagre og skrive ut fra Acrobat Reader.
Saken er meldt, og purret på flere ganger, til Sykehus Partner. Men det har ikke skjedd noe enda.
Flere som har dette problemet?
Problemet skal nå være løst for noen dager siden av Sykehuspartner.
Fra Vestre Viken:
Jeg vet at enkelte hos oss har det samme problemet – vi får ikke skrevet ut leveringsordre/ordrebekreftelse, uten at vi tar en omvei ved at vi tar utklipp av PDF’en og limer inn i f.eks. et word-dokument og skriver ut det.
Kan være at det kun er de som har fått oppgradert siste versjon av Windows10?
Vet at saken er meldt til SykehusPartner fra oss også, men den er blitt lukket da den skal løses sentralt – var beskjeden jeg fikk fra han hos oss som har meldt saken.
Samme sak hos oss, for de som har vært så uheldig og måttet bytte PC til Windows 10.
SP har samme fremgangsmåte her også. De lukker saken og sier at den skal løses sentralt. Jeg syns ikke saken skal lukkes, fordi problemet er ikke løst. Men SP er allergisk mot å ha åpne saker på seg...